Digitale leermiddelen

Digitale leermiddelen; iPads en chromebooks

In iedere jaarlaag wordt op het Spinoza Lyceum, naast boeken, ook met met digitale leermiddelen gewerkt.

In het schooljaar 2022/2023 maken alle brugklasleerlingen gebruik van een chromebook en alle laterejaars zijn in het bezit van een iPad. Ouders en verzorgers kunnen voor de aanschaf van een chromebook of iPad via de school korting krijgen.

De leermiddelen, zoals (digitale) schoolboeken, worden door de school verstrekt. Hierbij werkt het Spinoza Lyceum samen met Van Dijk Educatie www.vandijk.nl . In juni verschijnt ieder jaar de nieuwe boekenlijst voor het komend schooljaar en dan kan de school de boeken bestellen. Enkele boeken, zoals woordenboeken en atlassen, zijn voor eigen rekening van de leerling.